شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۳۰ ب.ظ

درباره سايت

مرحله سوم

راه حل‌های جدید و نو در زمینه‌ی رفع معضلات اجتماعی مانند فقر، طلاق، محرومیت و ... را در مرحله سوم دنبال کنید.

بایگانی

نويسندگان

تصاوير برگزيده

شبکه های اجتماعی

۰

نشست بررسی آخرین وضعیت برنامه ششم از نگاه الگوی پیشرفت اسلامی در کرمانشاه برگزار شد / ماده 116 برنامه ششم، فمنیسم را قانونی می‌کند!

 برنامه‌ریزی از نگاه الگوی پیشرفت اسلامی اخبار الگوی پیشرفت اسلامی

حجت الاسلام علی کشوری در جلسه «بررسی آخرین وضعیت برنامه ششم کشور از نگاه الگوی پیشرفت اسلامی» سخنرانی کرد.

وی در جمع تعدادی از فعالان فرهنگی، از همه خواست تا با روش‌های مختلف مانند رسانه‌ها و فضای مجازی به گسترش مسائل و موضوعات الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در استان کمک کنند.

حجت الاسلام کشوری در این جلسه گفت: از زمانی که انقلاب شده، ما هنوز نتوانسته‌ایم برخی از جاها را تغییر دهیم و این بخش‌ها طاغوتی باقی مانده‌اند.

 

وی در بخشی از سخنان خود به مشکلات آموزش در کشور اشاره کرد و گفت: نظام آموزش و پرورش یکی از همین بخش‌هاست؛ ۱۶، ۱۷ هزار ساعت وقت جوانان ما را می‌گیرد و فقط ریاضی، فیزیک و زیست به آنها آموزش می‌دهد. محصولات این آموزش و پرورش در رشته‌های فنی، دکتر و مهندسانی هستند که تعداد زیادی از آنها در مسائل خانوادگی سیکل هم ندارند و اطلاعاتشان در این حوزه به شدت پایین است. خلاصه اینکه این نظام آموزشی، باقیمانده‌ی نظام طاغوتی است و باید برای تغییر آن حرکتی جدی کنیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات در برنامه ششم توسعه گفت: برخی بندهای این برنامه اصول توسعه را پیاده‌سازی می‌کنند و به عنوان مثال ماده ۱۱۶ برنامه ششمتوسعه فمنیسم را در کشور قانونی می کند.

این برنامه ساعت ۲۰ روز جمعه ۸ بهمن در جلسه این هفته هیأت حضرت عباس علیه‌السلام در پایگاه شهید خرسندپور واقع در شهرک تعاون برگزار شد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی